Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Αλητάκι μου...Τουρίστα...

Αλητάκι μου Τουρίστα...πάμε μαζί να σεργιανίσουμε τα στενά σοκάκια , να θαυμάσεις τα ανθοστόλιστα πεζούλια, με τις οπτασίες, το αγιόκλιμα   που αναρριχάται  στις αυλές της παλαιάς Πόλης των Θεών  του Οίνου και του Έρωτα....Της Αθήνας....του Κόσμου...!
Ένα φωτογραφικό οδοιπορικό , όπως σας είχαμε υποσχεθεί  ότι θα σας παρουσιάσουμε ανάμικτο με μουσικά  κλίπς....έτσι για να σας ενθουσιάσουμε.....και να ταξιδέψει εκεί μακρυά που βρίσκεσθε συντροφιά...με δύό ρομαντικά λογάκια.....!!!
Όσο εμείς θα σας ξεναγούμε πατήστε τον κέρσορα του κλίπ,  να βλέπετε και να ακούτε την  Θεική μουσική που πλαισιώνουν οι παραδοσιακές Καντάδες.....
Να σας ξεναγήσουμε στο ΖάπειοΤο πάρκο παραμένει στην μνήμη μου όσο κανένα άλλο πάρκο που έχω επισκεφτεί στη ζωή μου. Η πεμπτουσία ενός πάρκου είναι πως όπως όταν κάποιος κοιτά ένα πίνακα ή ονειρεύεται, να βρίσκεται σε έναν τόπο που όμως δεν μπορεί όμως ποτέ να πάει."














Τι κρίμα που καταργήθηκε  το έθιμο της Εορτής του Κρασιού...στον Πευκόφυτο  Χώρο στην Μονή του Δαφνίου...επί της Ιερής  Οδού...ίσως το ξανασκεφτούμε...ο Αγροτοτουρισμός αναβιώνει.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου